Lopp 2014!

 
Nu är jag anmäld till 2 lopp under 2014. Det första är Tösarejset i Ystad 5 km. Ska springa det med tillsammans med några kollegor. Ska blir skoj att börja löptävlnadet med 5 km.
 
Nästa lopp som jag har anmält mig till är Midnattsloppet.
 
 
Jag väntar med spänning på vad det blir för färg på tröjan i år. Sedan tidigare har jag:
Gul
Orange
Blå
Grön
 
Jag hoppas på neonrosa. Skulle bli riktigt snygg med en rosa lång mask genom Malmö. Det är ett grymt kul att lopp att springa så jag kan varmt rekommendera det. Anmäla dig du också!
 
 
Dessa 2 lopp plus O-ringen ger mig motivation just nu. Har dock inte anmält mig till O-ringen än. Det är inte helt klart om jag kan få semester då. Men det ska nog ordna sig. Ska bli grymt kul att spring alla dagarna. Har aldrig gjort det tidigare. Sprang en etapp 2012 när det var i Halmstad. Det är inte lätt att vara ledig just vecka 30 när man sommarjobbar som jag gjort de senaste sommrana. Så nu hoppas jag verkligen att jag kan vara med för att den är i Skåne. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

HAVÄNG

Lev livet varje minut

RSS 2.0