En liten överraskning

Eftersom det känns som jag och min sambo bor i en liten skokartong är det rätt skönt att ibland komma ur den och se något annan. 

Jag fullkomligt älskar överraskningar, inte veta vad som väntar bakom nästa knut. Igår morse när jag skulle gå upp så väckte jag min sambo och han sa att jag skulle ha med mig ombyte. Vi hade redan bestämt att han skule hämta mig efter jobbet. Så jag packade en väska på måfå. Ombyte, betyder övernattning så jag behöver tandborste? Bättre att ta det säkra före det osäkra. Jag hade mina aningar att min sambo bokat någon övernattning någonstans. 

Så när det blev dax för mig att sluta jobba så gick jag bara ut till parkeringen och där väntade min sambo (det är sååå skönt att han tog körkort, det underlättar). Så jag hoppade glatt in i bilen utan att veta slutdestination. 

Det är väldigt trevligt att åka bil med min sambo. Vi har alltid så mycket att prata om. Fast jag vet inte om han säger samma sak för det är inte lätt för honom att få en syl i vädret. Haha. 

Jag babblade på bilen och vi åkte och åkte. Mot Österlen, inte mot Österlen. På kända och okända väg. Till slut närmade vi oss havet. Efter 45 min var vi framme (20 min i min upptagna och intersivt pratande värd). 

Så inatt har vi bott på ett sött lite B&B/ gårdshotell. Min sambo hade bokat en studio med fin utsikt över naturen till oss. Men när vi kom hit så blev vi uppgraderade till det rummet som de brukar ha som bröllopssvit. Vi bokat så nära inpå att de rummet vi skulle haft hade inte hunnit bli städat. 

Fint är här! 



Den jättegoda middagen får jag berätta om senare. Nu ska vi snart äta frukost och sen ut på nya äventyr. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

HAVÄNG

Lev livet varje minut

RSS 2.0