Enkel fiskmiddag!

Igår blev det dax för torsken att bli uppäten ur matkassen.
 
Det var ett väldigt enkelt och gott recept, det gick tom hem hos min kräsna sambo. 
 
Den tinade fisken la jag i en form och bredde på creme fraiche blandat med riven parmesan, citronsaft, salt och peppar (det skulle varit basilka i men det hade vi inte hemma). In med den i ungen. Drygt 10 min senare var den klar.
Valfritt gryn till. Jag tog det enda vi hade hemma, couscous. Den enkla men ack så goda salladen består av rivna morrötter och riven zucchini och lite olivolja
 
 
 
Snabbt enkelt och gott!!
 
Anonym
2014-01-15 @ 08:51:48

Hej!
Igår testade Uffe och jag receptet efter vad du skrivit. Det var gott!
Mhaud

Svar: Nämen så trevligt :-). Vilken tur att ni gillade det.
Haväng




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

HAVÄNG

Lev livet varje minut

RSS 2.0