Löpning är underbart!

Ett steg framåt med löpträningen!
 
Jag har länge velat få till lite löpskolning. Jag har läst på nätet, bloggar och kollat på filmklipp vilka övningar som är bra och hur det ska utföras. Jag har diskuterat med min sambo  hur jag ska lägga upp det och låta han film mig men det har stannat där vid tanken och orden, ingen handling. 
 
Så gissar hur glad jag blev när jag förstod att träningen idag började med löpteknik. Så nu ska jag jobba på min löpteknik lite mer. Efter löpteniken med bla tripping, gå på tå/hälar, indianhopp och kick i baken blev det jogging för att sen springa en testrunda. Den tränaren vi har just nu ska hålla i träningen 8 gånger. Så om 7 veckor så ska vi springa samma runda igen. Jag har endel att förbätta tidsmässigt kan jag avslöja.
 
Men de ska bli spännande att se vad förbättrad löpteknik kan ge för resutat. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

HAVÄNG

Lev livet varje minut

RSS 2.0