Matkassen fortsätter!

Nu har vi provat 2 rätter till i matkassen. Denna ena var en höjdare och den andra inte.
 
Den rätten som var god var lax med sötpotatisrösti och mangosalsa. Har bilder på mobilen men får inte över dom till datorn. Men mangosalsan med rödlök, koriander och chili var grymt god. 
 
Den andra rätten som jag har lagat är broccolifritters. Om man gillar broccoli så är den nog jättegod. Men varken jag eller min sambo är inte förtjusta i broccoli så denna rätten kommer vi inte göra om. Det är tur att jag har en syster som gillar broccoli. 
 
 
Trots att det inte var min favorit så provade jag och åt upp 2 st. Jag har gett mig tusan på att jag ska prova allt. Det kan ju dyka upp smaker eller smakkombinationer jag inte visste att jag tyckte om. Så det ska bli en spännande utmaning att laga flera rätter om smaka på dom. 
 
Idag blir det en fiskgryta i ugen. Det tror jag kan bli riktigt god. Men skenet kan breda. 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

HAVÄNG

Lev livet varje minut

RSS 2.0