Att vara gift!

Jag gör comeback på min egen blogg som en gift kvinna. Det är underbart att vara gift med min älskade Daniel. Vi har nu tagit oss igenom 3 veckor som man och hustru. Nu händer det så mycket i mitt liv att lusten att skriva av mig har kommit tillbaka.
 
Jag kan inte sluta lyssna på 4 låtarna som vi spela under vigseln. Vill suga på karamellan från den vackra dagen så länge det bara går. De låtarna vi valde var:
 
- "För kärleks skull" som jag gick in till och gick fram till Daniel som stod nere vid vattnet och väntade på mig. Bakom mig gick kören som sjöng låten. Att vi skulle en kör lyckads vi hålla hemlig för nästan alla gäster (ink våra familjer).
 
- "Utan dina andtag" en fanastisk låt som kören sjöng till gitarrspel av vår vän Daniel. Så vackert med gitarr live i skogen, kan det bli mer romatiskt. 
 
- "All of me" som Daniel valde till mig. Han lyckades hålla låten hemlig för mig enda fram till att de började sjunga den. Jag bara stod och log åt Daniel när jag hörde vilken låt det var. Vackert med solosång både från Daniel (inte min Daniel) och min vän Marie. 
 
- "Don´t stop me now" valde vi som rolig avslutningslåt. Vi valde att lämna vigselplatsen med den låter och hopp in i bilen som tog oss mot festen. Så där försvann vi genom skogen.
 
Lite bilder från vigseln. Vi väntar med spänning på bilderna från fotografen.
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

HAVÄNG

Lev livet varje minut

RSS 2.0